Új szinten a happy hour.
A Corona jövő tavasszal saját szigetet tervez nyitni a Karib-tengeren, remélve, hogy ezzel is segíti a vásárlóit abban, hogy több időt töltsenek el offline és közelebb kerüljenek a természethez.
„A természethez mélyen kötődő márkaként szerettünk volna tisztelettel adózni a természetes környezetnek, amely az alapanyagokat szolgáltatja" – mondta Felipe Ambra, a Corona alelnöke. „Reméljük, hogy amikor a vendégeink a pihenés végeztével visszatérnek otthonukba, újra beleszeretnek a természetbe, és új energiát kapnak.”
A sziget a tudatos fogyasztás és a fenntartható életmód köré épülő all inclusive heti turnusokban fogadja majd a vendégeket, akik helyben termesztett finomságokból csemegézhetnek, pihentető környezetben strandolhatnak és csodálatosan kék vízben úszhatnak.
Privát bungalókban laknak majd, ami pedig a programokat illeti, jógaórákon, meditációs gyakorlatokon vehetnek részt, és még csillagvizsgálóba is eljuthatnak. Meglátogathatják azt a farmot is, ahol a tartózkodásuk alatt a tányérjukra kerülő ételek alapanyagait termesztik.
A Corona-szigetre eljutni nem lesz egyszerű és nem is mindenki élvezheti az adottságait. A látogatást egy nyereményjáték keretein belül lehet abszolválni; a játékra különböző módon lehet majd nevezni, attól függően, ki honnan érkezik. A részleteket egyelőre nem dolgozták ki, de Argentína, Kanada, Chile, Brazília, Paraguay, Guatemala, Kolumbia, Ecuador, Dél-Afrika és a Dominikai Köztársaság lakosai lesznek első körben jogosultak a részvételre.
Azoknak sem kell búslakodniuk, akik nem a fentebb említett országokban élnek, mert az Egyesült Államok polgárain kívül mások is pályázhatnak – például a győztesek kilenc barátjukat vihetik magukkal a szigetre, ha a CharityBuzz aukcióján szerepelnek sikerrel. Az ebből származó bevételt a cég az óceánok védelmével foglalkozó Oceanic Global nevű nonprofit szervezethez juttatja el.
Az utazás becsült értéke ötvenezer dollár (kb. 16 millió forint).
A közösségi média folyamatos pörgetése és a számítógépes mukavégzés miatt az ébren töltött óráink nagy részét a képernyőt bámulva töltjük. Nem meglepő, hogy a digitális detox kifejezésre tízszer többen keresnek rá most, mint tizenöt évvel ezelőtt. De hová kellene mennünk, hogy a legtöbbet hozhassuk ki az offline létünkből?
(Forrás: Travel and Leisure, fotók: Getty Images)
corona | utazás | természet | sör | privát | kolumbia
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!