Egy felmérés szerint nagyon pontos rutint követünk és meghatározott mennyiségű kávét iszunk ahhoz, hogy produktívnak érezzük magunkat.
A OnePoll piackutató cég nemrégiben több mint kétezer amerikai irodai dolgozót kérdezett kávézási szokásaikról. A válaszadók több mint felének, egész pontosan hatvanhat százalékának a gőzölgő csésze kávé a kedvenc napindító itala, negyvenhét százalék pedig a munkaidejének kezdetén is ezt fogyasztja.
Ezzel a kávé a legnépszerűbb reggeli italokat tekintve megelőzte a vizet és az ízesített vizet is.
A válaszadók ötvenkilenc százaléka a kora reggeli rutin szerves részének tartja a kávét, de ezt kortyolják a munkahelyükön a feladataik rendszerezése és az e-mailek olvasása közben is. Ami a kávé mennyiségét illeti, a megkérdezettek hetvenhét százaléka nyilatkozott úgy, hogy két vagy több csésze kávéra van szüksége ahhoz, hogy valóban produktívnak érezze magát.
A válaszadók közel egynegyedének, hétfőn van szüksége a legtöbb kávéra.
Ez azonban nem minden. Tízből több mint nyolc alkalmazott számára az ingyenkávé a legfontosabb munkahelyi juttatás, ettől érzik úgy, hogy munkáltatójuk megbecsüli őket.
A kutatás kitért arra is, hogy az amerikai irodai dolgozók mennyit költenek és milyen gyakran járnak kávézókba és ott mennyi időt töltenek el. Az eredmények szerint alkalmanként átlagosan 2,56 italt vásárolnak, évente közel háromezer dollárt költenek és hetente közel egy órát töltenek el kávézókban.
(Forrás: Food&Wine, fotók: Getty Images)
kávéház | vizsgálat | kutatás | kávézási szokások | felmérés | kávé
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!