Négy eset, amikor nem tudtuk eldönteni, hogy a túrát vagy az autót imádtuk-e jobban

Ebben az évben nem egyszer (a címből kiderül, minimum hányszor) fordult elő, hogy azt a feladatot kaptuk, hogy üljünk be egy csúcsjárgányba és menjünk el vele valahová. Imádtuk minden percét!

Olaszországban egy Lamborghinivel

Idén ősszel nem akárhogyan eredtünk Olaszország néhány ismert és kevésbé ismert csodája nyomába: egy csapat Lamborghinivel.

Ultimate Huracán Drive volt a neve a programnak, amire október utolsó napjain indultunk, és ez az elnevezés azért is találó, mert kétféleképpen is értelmezhető. Ultimate, mint az utolsó, végső tesztvezetés, a Huracánt ugyanis éppen tíz évvel ezelőtt mutatta be a Lamborghini, és a pályafutása hamarosan a végéhez közeledik, ezért ez lehet az utolsó alkalom, hogy a kormánya mögé ülhetünk. De azt is jelenti, hogy az eddigi legjobb élményünk lesz, hiszen a Huracán összes ma elérhető változatát kipróbálhatjuk, egyiket a másik után.

Olaszország csodáinak nyomába eredtünk egy pár Lamborghinivel

Olaszország maga egy csoda, Lamborghinivel felfedezni pedig igazi álom.

A Balatonra egy Porschéval

Balatoni panoráma az egyik legkülönlegesebb kilátóból, golfozás a gyönyörű zalai dombok között, ebéd a Balaton legnyugodtabb szegletében – ezzel indult a Porsche Experience programja, hogy aztán vitorlás hajóval szeljük a vizet, és a magasból is megcsodáljuk a tavat egy hőlégballon kosarában.

Tihanyban Michelin-csillagos vacsora várt, ahonnan sofőr vitt a Balaton egyik legújabb ötcsillagos szállodájába.

Nagyon úgy hangzik, mint egy tökéletes nap, és akkor még nem is említettük, hogy közben végig Porsche Taycant vezettünk.

Gyors Porschék, slow life a Balatonnál

Ilyen egy tökéletes nap egy Porsche Taycannal a Balaton körül.

Milánóba egy Bentleyvel

A Milánó–Budapest távolság nem beláthatatlan, hiszen repülővel egy óra és negyvenöt perc, mondhatjuk, hogy könnyed kiruccanás. El sem fárad benne az ember, nem is véletlen, hogy akinek kedve támad a két várost oda vagy vissza elérni, a repülőgépet választja közlekedési eszközként. Ez a legracionálisabb, hiszen sokkal olcsóbb, mint autóval megtenni ezt a közel ezer kilométeres utat, de erre a kérdésre nemcsak anyagi okokból, hanem a kényelem,- és idővonzata miatt sem érdemes másként tekinteni.

Kevesen szeretnek ezer kilométert vezetni, mert fárasztó, monoton, és rengeteg a kiszámíthatatlan tényező, amitől a nettó kilenc óra körüli menetidőből könnyen tizenkét-tizennégy órás út is lehet. Kivéve, ha az embernek lehetősége van egy Bentley Bentaygával megtenni ezt az utat!

A Bentley világa nem ér véget, ha kiszállunk az autóból – Bemutatjuk a Bentley Home-ot!

Megnéztük a dizájnhetet és aztán levezettük egy Bentley-vel a Milánó–Budapest etapot.

Megint a Balatonra, de egy másik Porschéval

„Látogassuk meg a Kreinbacher Birtokot, ők biztosan nyitva vannak!” – szólt a felütés. Játszótársunk a Porsche 2023-as ráncfelvarrásán átesett legnagyobb testű ragadozója volt, a félig vegetáriánus Cayenne E-Hybrid. Fel is kaptuk a hátunkra mind a hetvennégy, elektromosan megtehető kilométerével együtt, és megindultunk vele nyugat felé az ezerszínű őszi Balaton világát felfedezni, és közben megbeszélni, kinek milyen tervei vannak az elkövetkező napokra-hetekre-hónapokra.

Az autópálya kellemesen üres volt, és szellős úton kifejezetten megnyugtató teljesen elektromos módban utazni, ezt 135 kilométeres sebességig meg is tehetjük (éljenek a hibridek!), és rendes honpolgár ezt autópályán nem is lépi át, ugye.

Csendesen és feszesen haladtunk a nagy magyar tenger irányába, miközben úgy ránk szakadt az ég, hogy voltak pillanatok, amikor félre kellett állnunk, annyira kilátástalan (!) helyzetbe kerültünk. De mennyivel jobb egy új Porsche Cayenne gyomrában várni az időjárástól, hogy meggondolja magát, mint szinte bármiben, igaz?

Őszi színes hétköznapok egy Porsche Cayenne-nel – Irány a Kreinbacher Birtok!

Itt a nagy kirándulások időszaka – ki is próbáltunk egy hibrid Porschét és megkóstoltuk az ecetfröccsöt.