Ez történik a süteményekkel, ha a szenvedély a dizájnnal találkozik

Tizennégy évvel ezelőtt robbant be a SUGAR! a hazai gasztronómiai életbe, hogy szemléletmódjával, látványvilágával egyetlen pillanat alatt kitűnjön a cukrászdák sorából. Az azóta eltelt közel másfél évtized alatt pedig sosem álltak meg. Képesek voltak megújulni, frissek maradni, legújabb innovációjukkal pedig egy teljesen új üzletágukat is megalapozták.

Középpontban a dizájntudatosság és a minőségi alapanyagok

Horváth Eszter alapította a SUGAR! cukrászdát és cukorka boltot. A családi üzletet kívánta továbbvinni, de egy teljesen új szemléletmódban. A hagyományos üzlet helyett valami egészen más álmodott meg, ehhez pedig szabad kezet kapott.

Mivel a divatszakmából érkezett, már az első percben tudta, hogy dizájnorientált módon fog hozzá a hely kialakításához és termékkínálatának elkészítéséhez. Olyat szeretett volna létrehozni, ami az egész országban egyedülálló. A dobostorták és krémesek klasszikus világától elszakadva olyan süteményekre vágyott, amik nemcsak minőségi alapanyagokból készülnek és megfizethetőek, de szemet gyönyörködtetőek is.

Erről a dizájntudatosságról tanúskodott az akkori újpesti üzlet és ezt hirdeti minden négyzetcentiméterén a belvárosi Paulay Ede utcában található hely is.

Mindenben ott rejlik az inspiráció

Horváth Eszter rengeteget jár ki Párizsba, a cukrászvilág egyik Mekkájába, de az inspirációkat a kínálat kialakításához a világ minden pontján megtalálja. Az új kollekciókat a SUGAR! főcukrászával, Vaslóczki Orsival közösen alakítják ki. Ketten pedig olyan hihetetlenül kreatív párost alkotnak, ami semmi mást nem szülhet, mint a legújabb íztrendeken és elképesztő látványon alapuló finomságokat.

Éppen ez az, ami miatt az elmúlt tizennégy évben a SUGAR! mindig meg tudott újulni. Az egyedi kollekciók és az azokhoz kapcsolódó tematikus napok kapcsolódtak már olyan világvárosokhoz, mint New York vagy Tokió, de a figyelmük középpontjába kerültek már a képregényhősök vagy Barbie rózsaszín világa is.

Kétségtelenül a világ leghíresebb mogyorókrémje köré szerveződő tematikus napok azok, amiket a vendégeik minden évben kifejezetten várnak, de mindig felcsillan a szemük akkor is, amikor limitált darabszámú különlegességek kerülnek a süteményespultba.

Folyamatosan jelen lenni, szenvedéllyel szeretni a cukrászdát

Ez azonban csak az egyik oldala a sikernek. A mérleg másik serpenyőjében ott van a tulajdonosok végtelen szeretete a hely iránt, a lelkesedésük a szakmájukért és a folyamatos megújulási vágyuk a kínálatot tekintve. Soha, egyetlen perce sem dőlnek hátra, így készülhetnek el az új italok, menük, shakek, így kerülnek be az üzletbe a legújabb cukorkák és a legkülönlegesebb édességek.

A megújulási vágy nemcsak a késztermékeket érinti, hanem a technológiai innovációkra is kiterjed. Így akadtak rá egy új eszközre, amelynek segítségével ehető tintával tudnak nyomtatni közvetlenül a macaronokra, kekszekre, cupcake-ekre.

A fantáziát és a lehetőségek végtelen tárházát azonnal meglátták benne, így megszületett a SUGAR! új üzletága, a Sütiprint.

Az egyedi nyomtatás iránti igény már korábban felvetődött, hiszen számos formatortára kérnek a vásárlók tortaostyákat és gyakran kérdezték, hogy kisebb sütemények esetében is megoldható-e a nyomtatás. A Sütiprintet olyannyira megszerették a vásárlók, hogy nagyon rövid idő alatt önálló üzletté fejlődött, ami nagyon jól ki tudja egészíteni a SUGAR! termelését és saját ötleteinek megvalósítását is.

Véget vetnek az unalmas céges ajándéktárgyak korszakának

Amellett pedig, hogy szeretteinket ábrázoló kekszeket nyomtatnak, megcélozták az innovatív és kreatív megoldásokra fogékony cégeket is. Azok, akik nem akarnak tucatajándéktárgyakat osztogatni rendezvényeiken, különlegességekkel kívánják meglepni üzleti partnereiket, egyedi macaronokat és kekszeket adhatnak. A mennyiségi korlát nélkül előállítható, logózott finomságokkal a vállalkozások olyan ár-érték-arányú ajándéktárgyakat kapnak, amelyek a saját ügyfeleiknél is növeli az ázsiójukat.

És hogy mi lesz a folytatás? Az egyelőre titok, a SUGAR!-t ismerve azonban hamarosan ismét valami egészen új dologgal lepik meg a budapesti gasztronómiai szcénát.

(Fotó: Bodor Tamás)

sütiprint | cukrászda | sütemény | dizájn | nagy sztori | budapest

FOLYTASD EZZEL

A Balaton kapuja: Kenese Bay Garden Resort & Conference Hotel

Otthonos minimalizmus, avagy egy stílusos családi ház Szombathelyen

Rendeld meg a Roadster magazin 19. számát!

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa
A Balaton legstílusosabb titka: saját partszakasz, jakuzzi és nyugalom, amit máshol nem kapsz meg
Hirdetés