Igen, tudjuk, hogy az internet elterjedésének hajnalán még minden nagy számnak tűnt, ami most már teljesen hétköznapi, de talán nincs olyan ember, aki vissza ne emlékezne számára igazán emlékezetes blogokra. Pedig a korábbi verziók még meg sem közelítették a mostani változatokat. Nem csoda hát, ha minden marketingguru arra próbál rávenni, hogy legyen céges blogod.
Egy folyamatosan frissülő blog, ahol valódi tartalmat és értéket szolgáltatnak a bejegyzések, aranyat ér. Mai cikkünkben ennek eredtünk utána.
Mire alkalmas egy céges blog?
Először is szeretnénk leszögezni, hogy jól tudjuk, nem mindenkiben van meg az az írói véna, az a bizonyos plusz, amitől szórakoztató, tartalmas és jól felépített írásokat adhatna ki a keze közül. Ugyanakkor épp erre van a Klikkmarketing tartalomkészítési szolgáltatása: leveszi a terhet a válladról!
De térjünk csak vissza arra, hogy miért érdemes hétről hétre újabb tartalmakkal előrukkolni. (Itt fontos megjegyezni, hogy nem lehet csak úgy “bármivel” kiszúrni az emberek szemét, hiszen hamar elveszítik az érdeklődésüket a blogod iránt, ha érdektelen, semmitmondó tartalmakat jelentetsz meg.)
Túl azon, hogy bepillantást engedhetsz a kulisszák mögé, vagy akár edukálhatod is a célközönségedet, még akár előrébb is kerülhetsz a Google találati rangsorában. Sőt, sok egyéb más “fegyvert” is a kezedbe ad, hiszen a komplett online marketingedet is rá tudod építeni. Mutatjuk, hogy hogyan!
Egy blogbejegyzés ezer élete
Jó, persze, nem pontos az ezer, de hogy úgymond sok bőrt le lehet nyúzni egy cikkről, az biztos.
- Beépítheted például a hírlevél marketingedbe.
- Készíthetsz belőle YouTube videót, ha elég bátor vagy.
- Megjelentetheted a közösségi média felületeiden: akár storyban, akár külön posztként, de semmiképp se feledkezz meg a linkekről!
Persze ez ennél jóval bonyolultabb, így például mindenképpen megéri vezetni egy tartalomnaptárat, amibe felírhatod, hogy mikor, mit, milyen formában osztasz meg. Így garantáltan nem lesz keveredés, illetve a témákat is átláthatóan vezetheted, ezáltal még csak nem is fogod ismételni önmagadat.
Jó, jó, de ki írjon?
Mondhatnánk, hogy blogot írni bárki tud, hiszen a blogolás hajnalán is írt boldog-boldogtalan, csakhogy egy jó céges blogbejegyzést, pláne olyat, ami SEO és vevőszerzés szempontjából is megállja a helyét, nem is olyan egyszerű.
Éppen ezért sokan, hogy elkerüljék a kínlódással és gyötrelemmel teli perceket, olyan szakértőket bíznak meg, mint a Klikkmarketing csapata. Ha tehát úgy érzed, hogy nem a te világod a cikkírás, akkor se nyúlj a ChatGPT felé, mert a Google nem fogja díjazni, nézz inkább alternatív megoldások után! Ilyen lehet akár egy külön szövegíró vagy egy marketinges cég, aki vállal szövegírást is. Hogy neked melyik jön majd be jobban, azt csak te fogod tudni!
(Szponzorált tartalom)
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!