Egyre több ismert ember dönt úgy, hogy különleges, prémium kategóriás alkoholok gyártásába kezd. George Clooney például 2018-ban a világ legjobban fizetett színésze lett anélkül, hogy egyetlen filmben is szerepelt volna, köszönhetően a Casamigos milliárdos eladásának. Azóta más nagy nevek is felszálltak a tequilavonatra, így például The Rock és Kendall Jenner is.
Nemrégiben Eva Longoria színésznő is bejelentette, hogy új tequilamárkával jelenik meg a piacon. A Casa Del Sol-t "ultra prémium szeszesital-márkának" nevezik, mivel a legkiválóbb, kézzel válogatott százszázalékos Blue Weber agavéból készül.
Az alkoholok előállítása során fontos számukra a hitelesség és a múlt előtti tisztelgés is, de kiemelt jelentőséget tulajdonítanak az egyedi ízprofilnak is.
Úgy tudni, a márka francia Limousin tölgyfából, kézzel készített konyakhordókat használ,
a termékportfólióban pedig három tequila érhető el: a blanco, a legalább négy hónapig, illetve a tizenöt hónapig hordóban érlelődő reposado, és az Añejo.
"Mindig küldetésemnek éreztem, hogy felemeljem a hangomat a nőkért, és ünnepeljem mexikói örökségemet, hogy másokat is inspirálhassak a közösségeinkben arra, hogy felszínre hozzák a korlátlan zsenialitásukat és művésziségüket” – magyarázza Eva Longoria, aki szerint merész ízvilágú tequiláik mindenki számára felejthetetlenek lesznek.
Mások is azon dolgoznak, hogy a mexikói alkoholgyártás örökségét megőrizhessék. A Clase Azul Spirits ismét visszahozta a kereskedelmi forgalomba 2020-as limitált kiadású Clase Azul Gold Tequiláját – így kívánják felhívni a figyelmet Mexikó szépségeire és hagyományaira. A tequila üvege huszonnégy karátos aranyból, hat évig készült.
(Forrás: Food & Wine, fotók: Casa del Sol)
tequila | eva longoria | alkohol | alkoholos ital | casa del sol
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni
Manhattan lüktető energiáját mostantól bárki magán viselheti ennek az új kollekciónak köszönhetően

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!