A merész színű, vörös feltűnő árnyalataiban tündöklő új fejhallgató- és hangszórókollekció megtestesíti a Ferrari-rajongók titkos vágyait.
A Bang & Olufsen fennállása óta számos divatmárkával, művésszel, sportcsapattal dolgozott már együtt limitált kiadású kollekciókon. A dán audiomárka most a Ferrarival egyesítette erőit, hogy újragondolja ikonikus fejhallgatóit és hangszóróit. A végeredmény pedig hihetetlenül látványos lett.
A feltűnő új kollekció a Ferrari vörös árnyalataiban érkezik.
– Klasszikus hangszóróink természetes módon beleolvadnak az emberek otthonába, miközben gyönyörű dizájnjukkal vonzzák a tekintetet – magyarázta Christoffer Poulsen, a Bang & Olufsen üzletfejlesztési és stratégiai partnerségekért felelős vezető alelnöke. Hozzátette: ez a kollekció azonban más, hiszen a szuperautókhoz hasonlóan mindenhol feltűnést kelt majd.
A Beosound 2 elegáns, 360 fokos hangszóró Ferrari-piros színt kapott, a hűtőrács alatt pedig megjelenik rajta az olasz márka ikonikus logója is dombornyomással. A kiegészítő jellegzetes, kúp alakú alumínium teste polírozással kapott extra csillogást. A koromfekete Beoplay H95 fejhallgatóban a Ferrari színvilága visszafogottan jelenik meg, ettől lesz elképesztően elegáns és stílusos.
A kollekciót a Beosound Explore kültéri használatra ideális hordozható hangszórója és a Beoplay EX vezeték nélküli fejhallgatója teszi teljessé, melyek szemet gyönyörködtető vörös és fekete árnyalatokat kaptak és amiket természetesen Ferrari-logóval láttak el.
(Forrás: Elite Traveler, fotók: Bang & Olufsen)
hangszóró | fejhallgató | Bang & Olufsen | Ferrari
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!