A Classic Recreations (CR) első generációs Mustangok tökéletesítésére szakosodott csapata ezúttal a Ford Shelby GT500-höz nyúlt hozzá. Mondanánk, hogy lapot húztak tizenkilencre, de ha valakik, hát ők igazán értenek a lapok megcinkeléséhez.
A munkafolyamat során a CR csapata elemeire szedi szét a Mustangokat, majd mintegy kétezer-ötszáz munkaóra alatt újra összerakják a megrendelő igényei szerint.
A GT500CR karosszériáját a SpeedKore jóvoltából szinte teljesen szénszálas anyagból építették újjá, így pedig több mint 270 kilogrammot dobott le a hatvanas évek ikonikus izomautója.
A GT500CR-t egy 5 literes V8-as Coyote motor hajtja, és a teljesítménye 490 lóerőtől 900 lóerőtől terjedhet.
A Willwood fékekkel és Michelin sportgumikkal felszerelt autókhoz hatdugattyús versenyfékek, szélesebb kerekek, valamint hatfokozatú Tremec kézi vagy automata váltó is igényelhető,
no és a színek terén is van választék – bár a fekete és a piros különösen jól áll neki, alkalomhoz illő is, ha mondjuk a pokol kapuján készülnénk áthajtani vele.
A módosított jármű hivatalosan is Shelby Mustangnak számít, ugyanis a Shelby emblémával és sorozatszámmal is ellátja az autókat, amelyeknek elkészítési ideje tizenkét–tizennyolc hónapot vesz igénybe, az áruk körülbelül 300 ezer dollárnál kezdődik. Ha összeraknád magadnak álmaid autóját, akkor a Classic Recreations weboldalán megteheted hozzá az első lépéseket.
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Classic Recreations, Cool Material)
Classic Recreations | ford mustang | ford shelby gt500 | shelby
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!