A Louis Vuittonról a méregdrága kofferek, a Diorról az elegáns kosztümök jutnak eszünkbe. A két híres világmárkát is vezető LVMH bejelentette, hogy mostantól gyáraikban a parfümök helyett inkább kézfertőtlenítőket gyártanak.
Heti tizenkét tonnányi kézfertőtlenítőt tudnak előállítani az illatszerkészítő gyárakban, a fertőtlenítőket pedig a francia kórházaknak adományozzák. Példátlan lépés ez egy divatóriástól. Természetesen azok közül, akik megtehetik, egyre többen csatlakoznak valamilyen társadalmi szerepvállalással kapcsolatos kampányhoz, netán maguk indítják el azt.
Donatella és Allegra Versace például kétszázezer eurót adományoztak a milánói San Raffaele kórháznak, amely az összeget a COVID–19 intenzív kezelésére használja fel.
Szép cselekedetek ezek, pláne az olyan szereplőktől, akikre nem is számítottunk volna.
A koronavírussal kapcsolatos korábbi cikkeink:
- Drámai helyzetben a turizmus
- Egy trendelőrejelző szerint a koronavírus “tiszta lapot ad az újrakezdéshez”
- Bezár a koronavírus miatt az egyik legjobb budapesti étterem
- Nem pánikolok, nem a saját kényelmemet nézem elsősorban, hanem a közös érdekeinket!
- Milánóban a séfek és pizzasütők ötletes stresszoldó kampányba kezdtek
- Bezárnak a fővárosi fenntartású mozik, színházak, múzeumok és könyvtárak
- A koronavírus sok jó dolgot elvesz tőlünk, de vissza fogunk térni
- Végre az Airbnb is meglépte vírus-ügyben, amit meg kellett
- Bezárták a legnagyobb múzeumokat a spanyol fővárosban
- Egy kaliforniai étterem testhőt mér az ajtóban a világjárvány megfékezése érdekében
- Hét aranyszabály, arra az esetre, ha otthonról kell dolgozni
- Olaszország-szerte bezárják a nem létfontosságú kiskereskedelmi egységeket
- #otthonmaradok, kommunikálják a büszke és felelősségteljes olaszok
- Az Egyesült Államok harminc napra felfüggeszt majdnem minden beutazást Európából
- Ezért mondom le inkább a New York-i utamat
- Hét kérdés és válasz a koronavírusról, ami mindenkit foglalkoztat
- Veszélyhelyzetet hirdet ki a kormány – Ezek az utazást érintő intézkedések
- Így alakítja át az utazásainkat a friss olasz helyzet
- Ilyen az első nap a lezárt Olaszországban
- Koronavírus: az egyik légitársaság ingyenessé teszi a foglalás-módosítást
koronajárvány | kézferőtlenítő | dior | koronavírus | pandemic | louis vuitton
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!