Fény hatására elsötétülő arcpajzzsal robbant a Louis Vuitton

Második csúcsmárkaként száll be az arcpajzsbizniszbe.

Sajnos még nem tudjuk, pontosan mikor lesz vége a világjárványnak, de az már biztosnak látszik, hogy a koronavírus számos mementót hagy maga után. A divatipar sem kerüli el a Covid–19 hatását, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy az egyik legismertebb luxusmárka is kiveszi a részét a vírus elleni védekezésből.

Október 30-tól kapható ugyanis a Louis Vuitton fényérzékeny arcpajzsa, amelyet a napellenző felhajtásával sapkaként is lehet hordani. Az aranyszegecsekkel díszített, LV-monogramos arcvédő fény hatására elsötétedik.

Ahogy a márka képviselői írják, a stílusos és elegáns arcpajzs később tökéletes szimbóluma lesz ennek a nehéz időszaknak, és amikor sok-sok év múlva az emberek egy múzeumban nézegetik majd, visszaemlékezhetnek a járvány uralta mindennapokra.

A New York Post egy korábbi cikkében közel ezerdolláros (háromszázezer forintos) összeget írt, ám a Louis Vuitton cáfolta ezt. Nagyot azonban aligha tévedünk, ha a csúcskategóriás arcpajzs végül nagyjából hasonló áron kerül a dizájnboltok polcaira.

Augusztusban egyébként a Burberry divatcég jelentette be, hogy megkezdi fejenként százhúsz dollárba kerülő egyedi arcpajzsainak értékesítését, és az ebből származó bevételének húsz százalékát egy Covid–19 elleni védekezéssel foglalkozó alapítványnak utalja át.

Ez is érdekelhet:
Gyorsan legyártható arcpajzzsal segítene az egészségügyben dolgozóknak egy magyar dizájner

Mindössze néhány másodperces munka legyártani, és csak filléres tétel.

(Forrás: Highsnobiety, Business Insider, fotók: Business Insider, Louis Vuitton)

dizán | louis vuitton | divat | koronavíris | arcpajzs | arcvédő

FOLYTASD EZZEL

5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni

Manhattan lüktető energiáját mostantól bárki magán viselheti ennek az új kollekciónak köszönhetően

Rendeld meg a Roadster magazin 19. számát!

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa