A független és szabad digitális nomádok a főszereplői ennek a nagyon niche kampánynak

Bemutatja: Cara Delevingne, Xu Meen, ezer táska és egy tündéri kutyus.

Az MCM német divatmárka 2024 tavasz/nyári kollekciójának főszereplői a digitális nomádok: a Made for Movement (Mozgásra teremtve) kampány stílusos bólintás a 21. századi jet-setter generáció előtt. A divatház signature Cognac Viseto logóját viselő táskákat nem nehéz kiszúrni:

gyönyörűen megmunkált darabok, melyekbe mi is azonnal bepakolnánk mindent, ami szükséges az úton levő, szabad lelkű, bárhol letelepedni képes élethez.

“A kampány azoknak szól, akik ugyanolyan rebellis lelkűek, mint mi; 21. századi maverickek, szabad és független gondolkozók, akik a világot a saját szabályaik szerint hódítják meg” –mondja a kampányról Sabine Brunner, az MCM elnöke. A kollekcióban a változatosan használható, multifunkciós ruhák dominálnak, melyekkel erőlködés nélkül válthatunk egy munkanapból az estébe; ready-to-wear bőr kiegészítők, kétsoros szmokingdzsekik, XL Visetos Diamond Tote táskák, új Laurel lépők.

“Megtiszteltetés számomra, hogy az MCM felkért, legyek én az első 'Maverickjük'”

–nyilatkozta Delevingne a kampányról. “Régóta csodálom az MCM-et merészségükért, és nagyon izgatott vagyok, hogy részese lehetek a brand új fejezetének.”

Ha egy kis jet-set stílusváltásra vágynál, a csodás kollekció darabjait már megrendelheted online.

(Fotók és forrás: culturedmag)

kampány | digitális nomád | divat | cara delevingne | mcm

FOLYTASD EZZEL

A kertem, a házam, az otthonom – érezd benne jól magad

A magyar ital, amivel kompromisszumok nélkül tehetsz sokat az egészségedért

Rendeld meg a Roadster magazin 16. számát!

Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram