A párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron tíz magyar márka is részt vesz

Az ősz a divatról és a dizájnról fog szólni a Magyar Divat & Design Ügynökségnél (MDDÜ).

A párizsi és milánói megjelenések után októbertől Budapesten is rendezvényekkel készülnek Fashion & Design Autumn elnevezéssel – mondta el a tervekről rendezett háttérbeszélgetésen Bata-Jakab Zsófia vezérigazgató. Az ügynökség mindkét divíziója, a divat- és a dizájnrészleg is aktív időszak előtt áll.

Szeptemberben a rangos párizsi Maison et Objet lakberendezési és dizájn szakvásáron vesz részt tíz magyar márka.

A szakvásár mellett Párizs belvárosában is bemutatkozhatnak a magyar dizájnerek az MDDÜ és a VIA francia dizájnintézet együttműködésének eredményeként. Utána a milánói divathét következik, ahol egy héten át lesznek láthatók a magyar tervezők munkái a kiállítási térben. Emellett az úgynevezett collectiv show-ban is bemutatják a magyar kreációkat a Budapest Select ernyőmárka alatt.

A magyar tervezőket támogathatod ezen az új online platformon

Igazodik a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz.

Az MDDÜ idén is a Camera Nationale de la Moda Italiana olasz divatipari szervezettel együttműködésben szervezi a magyar részvételt a neves olasz divatipari eseményen.

A külföldi szakmai megjelenések után Budapesten folytatódnak a programok az Art Market nemzetközi kortárs képzőművészeti vásárral és a Budapest Design Week együttműködésben.

Ha imádod a dizájnt, a Budapest Design Weekkel garantáltan jóllaksz

Sokfogásos dizájnélményre lehet készülni.

Elsőként a 360 Design Budapest kiállítást láthatják az érdeklődők a Bálnában október 4. és 10. között. A magyar dizájnerek munkáit felvonultató eseményt tavaly rendezték meg először.

Óriási érdeklődés övezte az idei 360 Design Budapest rendezvényt

A virtuálisan jelenleg is bejárható bemutató nagy sikert aratott, folyamatosan telt házat vonzott, emellett négy külföldi szakmai díjat is nyert. A vezérigazgató kiemelte, hogy a kiállításon idén még nagyobb fókuszt kap a regionalitás: a visegrádi négyek államai mellett más környékbeli országok formatervezőinek is bemutatkozási lehetőséget biztosítanak.

A Budapest Central European Fashion Weeket október 11. és 17. között tartják meg, a tervek szerint fizikai jelenléttel, de ha szükséges, gyorsan át tudnak állni hibrid vagy teljesen digitális formára is.

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

Az előző rendezvényre mintegy száz nemzetközi divatipari szakembert, újságírót, influenszert hívtak meg, és idén ezt tervezik. A budapesti divathéten számos magyar és környező országbeli tervező mutatja be kollekcióját. Készülnek egy pop-up store-ral, amelyet Magyarország V4-es elnöksége alkalmából a környező országokba is el szeretnének vinni.

Csak úgy áradtak a kreatív energiák az idei Budapest Central European Fashion Weeken

Idén is megrendezik továbbá a Budapest Fashion & Tech Summit nevű szakmai rendezvényt, amelyen divatipari szakemberek osztják meg gondolataikat és beszélnek a legújabb trendekről.

Az MDDÜ fontos célkitűzése, hogy a magyar márkákat minél szélesebb körben ismertté tegye, hogy „divat legyen hazait vásárolni”.

Ennek érdekében aktív marketingkommunikációs tevékenységet folytatnak, és jelen vannak a közösségimédia-platformokon is. A járvány miatt tavaly fizikai üzlet helyett webshopot nyitottak, ahol mintegy hetven magyar divat- és dizájnmárka ruháit, lakberendezési tárgyat lehet megvásárolni.

Ez is érdekelhet:

Ilyen volt a Budapest Fashion Week a kulisszák mögül

A Roadster ott volt a kulisszák mögött és kifaggatta a látványos esemény főszereplőit!

(Forrás: MTI)

Maison et Objet | MDDÜ | budapest fashion week | Magyar Divat & Design Ügynökség | Camera Nationale de la Moda Italiana | Budapest Select

FOLYTASD EZZEL

5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni

Manhattan lüktető energiáját mostantól bárki magán viselheti ennek az új kollekciónak köszönhetően

Rendeld meg a Roadster magazin 19. számát!

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!

Megnézem, mert érdekel!
“Útra keltünk és összegyűjtöttük a legkiemelkedőbb hazai szállásokat és vendéglátóhelyeket számotokra. Ezek a helyek garantáltan felejthetetlen élményeket kínálnak, legyen szó romantikus pihenésről a Balaton partján vagy egy kulináris felfedezőútról Budapesten.”
Izing Róbert Izing Róbert, főszerkesztő

Legfrissebb ajánlataink

Irány a Roadster Select
teljes adatbázisa