Volt, aki elsírta magát, az egyik utas pánikrohamot kapott.
Calais-ből Folkstone-ba tartva robbant le egy vonat a Csatorna-alagútban Franciaország és Nagy-Britannia között. A vonaton utazók a közösségi médiában osztották meg, milyen votl a szervízalagutakban sétálni, az egyik utas, Michael Harrison például ezt írta:
„Felszálltunk a 15:50-es vonatra, körülbelül tíz perc múlva kialudtak a lámpák, és a vonat megállt. Azt mondták, hogy a kerekekkel kapcsolatos problémát kell kivizsgálni. Körülbelül másfél órába telt, amíg kivizsgálták, és nyilvánvalóan nem találtak semmit, ezután még vártunk egy darabig, majd elhagytuk a vonatot a szervizalagúton keresztül és tíz percet gyalogoltunk az előttünk haladó vonatig, amit szintén megállítottak.”
Az utasok végül hat órával később értek úti céljukhoz. Többen katasztrófafilmhez hasonlították az élményt, sokan panaszkodtak a kommunikáció hiányára, egy hölgy el is sírta magát, egy másik pedig pánikrohamot kapott.
Az 50,5 kilométer hosszú Csatorna-alagutat 1994-ben adták át a forgalomnak. Az alagút 37,9 kilométere a La Manche csatorna alatt húzódik, amivel a világ leghosszabb tenger alatti alagútjának tekinthető.
(Forrás: BBC, Telex, fotók: Twitter)
csatorna-alagút | vasút | franciaország | vonat | Nagy-Britannia | la manche
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!