A vásárlói hűség- vagy jutalmazási program olyan működő marketingstratégia, amely segít megtartani a vevőket, és arra ösztönzi őket, hogy továbbra is téged, a márkádat válasszák.
A kiváló minőségű termékek kínálása mellett időnként okot kell adni az ügyfeleknek arra, hogy továbbra is tőled vásároljanak. Az ügyfélhűség kialakítása érdekében kínálj különleges kedvezményeket a rendszeresen vásárló ügyfeleknek, hagyd, hogy jól érezzék magukat, növeld ezzel az elkötelezettségüket. Hogy melyik típusú hűségprogram lesz számodra megfelelő, az a termékeid, céljaid függvénye. Ismerd meg, hogyan működnek, mit ígérnek!
Mi a vásárlói hűségprogram?
Online jelenlét nélkül nem lehet ma már sikeres vállalkozásod, így termékértékesítés esetén először is szükség van egy működőképes webáruházra, amelyhez a leggyorsabb és leginkább költséghatékony megoldást a webáruház bérlés jelenti. Olyan szolgáltatásokat kell a leendő ügyfeleknek kínálni, amelyek versenyképesek és különböző előnyöket kínálnak számukra például a fizetés, a szállítás terén, de nagyszerű ösztönző lehet valamilyen jutalmazó rendszer is.
A pontgyűjtés, a hűségpont rendszer olyan ügyfélmegtartó stratégia, amely arra motiválja a vásárlókat, hogy továbbra is tőled és ne a konkurenciától vásároljanak. A szakemberek között vitatott, azonban működőképes eszközt kínál a pontgyűjtés, így ebben a cikkben azt mutatjuk meg, milyen lehetőségeket rejt, hogyan működik.
Miért működőképes a pontgyűjtés?
A személyes kapcsolatokhoz hasonlóan az ügyfélkapcsolatok is akkor sikeresek, ha mindkét fél úgy érzi, hogy profitál belőle. A vevők támogatásukról biztosítanak, amikor tőled vásárolnak, a hűségjutalmak pedig megerősítik őket arról, hogy kapnak valamit cserébe.
A kedvezmények, ajándékok erejét nem szabad lebecsülni, érdemes beépíteni a stratégiába. Akár árelőnyt kínálsz, akár ajándékot adsz, és ezt megfelelően kommunikálod, a vevőid kitüntetettnek érzik majd magukat és igyekeznek felhasználni. A virtuális pontgyűjtés nagyszerű lehetőséget kínál az e-kereskedelemben a visszatérő vásárlók motiválására, a márka iránti hűség kialakítására, ugyanis megszokást, kötődést, elköteleződést épít ki. Első vásárlás esetén kevésbé működik, bár van rá példa.
A hűségprogramok előnyei
Valamennyi hűségprogram célja az ügyfelek megtartása, az ügyfél életciklusértékének növelése és a vásárlók megbecsülésének kimutatása. Bár a hűségprogramok minden típusa másképp működik, általánosságban hasonlóak, vagyis a vevők a vásárlásért és a regisztrációért cserébe jutalmakat kapnak. A pontgyűjtés során a megszerzett pontokat beválthatják kedvezményekre vagy ajándékokra, míg az előfizetési programok jutalmazzák az ügyfeleket a feliratkozásért cserébe. A vállalkozások rendszerint több típus kombinációját használják.
A pontprogramok a legnépszerűbb típust jelentik, mivel pontokat könnyű gyűjteni és beváltani, jól nyomon követhető, illetve mivel sokan alkalmazzák, nem ismeretlen az ügyfelek számára.
(Szponzorált tartalom)
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!