Új márka, komoly autóipari tapasztalatokkal, és egy Volvo-szerű autó hatszáz lóerővel, még drágábban, mint gondolnánk. Hogy is van ez?
Mint autómárka valóban új a Polestar, a név azonban már ismerős lehet: korábban ez volt a Volvo sportrészlege, önálló márkanéven pedig a Polestar 1 nevű kupé az első típusuk. Így már érthető, miért ennyire volvós, annak ellenére, hogy a Polestar maga is kivette a részét a fejlesztésből.
A kupé hibrid hajtású, elöl a benzin-, hátul a villanymotor hajt, utóbbi akár önállóan is képes lesz akár százötven kilométer távolság megtételére. Az összteljesítmény hihetetlen, hatszáz lóerős, a nyomaték hihetetlenebb, ezer newtonméter, az árra pedig már nem is keresünk jelzőt, nagyjából ötvenmillió forint lesz.
Stílusos első autó, ugye?
Ez is érdekelhet:
(Forrás: Volvo)
kupé | hibrid autó | polestar 1 | polestar | volvo
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni
Manhattan lüktető energiáját mostantól bárki magán viselheti ennek az új kollekciónak köszönhetően

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!