A Ray-Ban Aviator eladásai folyamatosan nőnek, amióta bemutatták a Top Gun: Mavericket, amelyben Tom Cruise ezt az ikonikus modellt viseli.
Tom Cruise legújabb kasszasikere, a Top Gun: Maverick ezen a nyáron nemcsak a mozikat tölti meg, de napszemüveg-vásárlásra is ösztönzi a rajongókat.
A Ray-Ban klasszikus pilóta napszemüvegeinek az eladásai ugyanis folyamatosan emelkednek a film bemutatója óta.
Nem csupán a Paramount Pictures profitál tehát a népszerű film folytatásának sikeréből. Ez azonban annyira nem is meglepő, hiszen az első Top Gun-film megjelenésekor,
1986-ban is negyven százalékkal több olyan napszemüveget vásároltak az emberek,
amelyet a Tom Cruise által a mozivásznon alakított Pete „Maverick” Mitchell visel.
Marlene Stewasrt, a Top Gun: Maverick jelmeztervezője egy nyilatkozatában úgy fogalmazott:
sosem volt kérdés az, hogy az új mozifilmben is Aviator napszemüveget visel majd Tom Cruise.
Érdekesség, hogy nem a Ray-Ban napszemüvegei az egyedüliek, amelyek a világsztárhoz kapcsolhatók. Néhány évvel ezelőtt a Persol újra piacra dobta azt a PO3225S napszemüveget, amelyet a színész egy másik klasszikus, 1980-as évekbeli filmjében, a Koktélban viselt.
De honnan indult a Ray-Ban, vagyis az a márka, amely nagykövetei között Bob Dylan, Humphrey Bogart és James Dean is feltűnik? Ebben a cikkünkben elmeséljük!
(Forrás: RobbReport, fotó: Top Gun Facebook oldala)
napszemüveg | top gun | Ray Ban | divat | tom cruise
5 lélegzetelállító túraútvonal Európában, amin egyszer az életben végig kell menni
Manhattan lüktető energiáját mostantól bárki magán viselheti ennek az új kollekciónak köszönhetően

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!