Megnyílt az első olyan üzlet az Egyesült Államokban, ahol egyszerre vásárolhatók meg a Rolex és a Tudor termékei.
A Tudor 1996 óta először tért vissza az amerikai piacra, ráadásul nem is akárhogyan. Az 1920-as években alapított márka luxustermékei korábban is megvásárolhatók voltak Kanadában és más országokban is, a vintázs modellek pedig kultikus darabokká válhattak világszerte. A modern kollekciókban lévő órák ezekre a kiegészítőkre emlékeztetnek és már be is mutatkoztak az Egyesült Államokban.
A Tudor anyavállalatával, a Rolex-szel közösen csodálatos butikot nyitottak New Yorkban, ahol a két márka luxusórái egymás szomszédságában tekinthetők meg. A két márka üzlete saját bejárattal rendelkezik, de a belső térben összekapcsolódnak.
Ira Melnitsky, a Tourneau üzletház vezérigazgatója úgy fogalmazott: örömére szolgál, hogy megnyithatja a Rolex és a Tudor butikokat Manhattan belvárosában. Meglátása szerint ez egy fontos lépés a Tourneau növekedésében, ami egyben a márkákkal kötött hosszú távú partnerségnek is bizonyítékai.
Annak ellenére, hogy a luxusmárkák által kialakított üzlet tükrözi a Rolex és a Tudor esszenciáját, a tervezők arra törekedtek, hogy megőrizzék az épület egyedülálló ipari elemeit, például a mennyezeti gerendákat és a külső téglafalakat. A Rolex butikjában megjelennek a márka arculatának sajátosságai, így ahogy minden üzletében, ott is visszaköszönnek a dió, a zöld, valamint a bronzos elemek.
A Tudor butik ezzel szemben kissé sportosabb, lendületesebb hangulatot áraszt. A bejáratot neonfényű tábla világítja meg, rajta a márka "Born to Dare" szlogenjével. A New York-i üzletben korlátozott darabszámú kiegészítők vásárolhatók meg, többek között Black Bay Fifty-Eight Bronze limitált kiadása is beszerezhető. Mint ismert, a márka igazi nagyágyúkat igazolt terméknagykövetként, így Lady Gaga vagy David Beckham is büszkén viseli a svájci óragyár ikonikus darabjait.
A Rolex talán az egyetlen márka, aminek a neve alapvetően nem jelent semmit. Hans Wilsdorf alapító a legenda szerint olyan márkanevet akart, amit a világ minden pontján ugyanúgy ejtenek. Viszont nem számolt a kínaiakkal, akik előszeretettel hívják Rorex-nek.
(Forrás: Robb Report, fotók: Scott Gabriel Morris)
butik | stílusos | mahnattan | közös | Rolex | luxus
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!