A Visit Sweden tavaly télen indította el a kampányát, amelyben az IKEA-terméknevek mögött rejlő szépségeket igyekezett bemutatni. Most meg is hív néhány embert, hogy saját szemével lássa az ország különleges szabadtéri lehetőségeit.
A Visit Sweden úgy érezte, eljött az ideje, hogy az emberek ne csak a címkékről ismerjenek bizonyos szavakat. Az ország turisztikai szervezete most kiejtési versenyre hívja a briteket, melyre rövid videóval lehet nevezni.
A nyertesek elutazhatnak négy úti cél egyikére, ahol megismerhetik Svédország csodálatos szabadtéri programlehetőségeit
a Västmanland csillogó tószigetein való strandolástól a tábortűz melletti gasztrokalandokig Smålandban.
“Svédországban büszkék vagyunk az IKEA-ra, ami rengeteget segített abban, hogy a termékeikhez kölcsönzött nevek révén világhírűvé váljanak bizonyos svéd látnivalók” – mondta korábban Nils Persson, a Visit Sweden marketingvezetője.
Az IKEA több érdekes kezdeményezésbe fogott az elmúlt időben, alvókapszulával forradalmasította a városnézést, minigarzont ad bérbe csupán 280 forintért, és ingyenes szakácskönyvet készített, amellyel egyetlen étel sem megy kárba.
(Forrás: Euronews, képek: Unsplash)
kiejtés | pályázat | nevek | utazás | svédország | ikea
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!