A Snøhetta stúdió nem csupán fizikai valójában húz fel üzleteket, hanem online platformokon is vállal arculattervezést. Az egyik legismertebb norvég divatmárka, a férfi és női ruházatban egyaránt utazó Holzweiler mindkét szolgáltatást igénybe vette.
Az eredmény egy visszafogottabb színekkel dekorált bemutatóterem lett, amely holisztikus élményben részesíti a betérőt.
Az együttműködés elég jól megkülönböztethető Holzweiler-világot teremtett, melyben az ügyfelek több dimenzióban fedezhetik fel a kínálatot.
Könnyed, egyszerű és esztétikus – talán ezekkel a szavakkal lehet a legjobban jellemezni az itt-ott merészebb grafikai elemekkel megrajzolt világos üzlet hangulatát.
A showroomban betonpadló, hatalmas tükrök, tölgyfa- és márványasztalok fogadják a vásárlót, aki négyzetes, rácsos és hullámos dizájnelemek között nézelődhet, miután átjutott a papírfallal határolt átjárón – mindezeket azért álmodták meg így, hogy a márka kézműves mivoltára reflektáljanak.
A leginkább bézs árnyalatú üzlet a város szélén, Lysaker Brygge kikötőben található, és szándékosan rugalmasra tervezték, hogy alkalmazkodjon a Holzweiler változó stílusú kollekcióihoz.
A koncepciót illetően egy modern gyárat próbáltak megidézni, amely a rideg ipari hangulattal egyetemben az otthon melegét is biztosítja. Elnézve a képeket, utóbbira mindenképp rámondhatjuk, hogy sikerült.
A bemutatóterem mellett egy dizájnstúdió is helyet kapott még az épületben.
Ez is érdekelhet:
(Fotók: Dezeen)
norvégia | ipari | bemutatóterem | üzlet | Holzweiler | dizájn
Merész kampánnyal robban be a Reebok új kollekciója
A modern luxus nyomában a Range Roverrel

Hawaiitól Tanzániáig, az egyik legjobb magyar sommeliertől a belga csúcsdizájnerig, az új Rolls-Royce-tól Horvátország titkos gyöngyszemeiig, a Roadster magazin új lapszáma ismét a világ izgalmas, kreatív és hedonistán lüktető ŕétegeibe viszi el olvasóit. Elmegyünk a bécsi három Michelin-csillagos Amadorba, ahol találkozunk Bencze Ádám sommeiler-vel, beszélgetünk Havancsák Terézzel, aki a közelmúltban kezdett el dolgozni az amerikai outerwear brand AETHERnél, Portugáliában kipróbáljuk, milyen a tengerparton száguldozni az új Ferrarival – egész kellemes –, a kortárs irodalom kedvelőinek pedig egy olyan Roadsternek írt Parti Nagy Lajos írással jelentkezünk, ami szerintünk a legjobbjai közé tartozik. Az aktuális számban lesz egy 20 oldalas mellékletünk is, amelynek főszereplője a még mindig rengeteg újdonságot rejtő Horvátország. Ezen kívül is sok színes történetünk van még, úgyhogy ezúttal is érdemes elmerülni a Roadster gazdag és kalandokkal teli világában!
Megnézem, mert érdekel!