Ha láthatatlan hangélményeket keresel, megtaláltad

Egy speaker ma már a mindennapjaink része, akár vegytiszta hangzást, akár földrengető basszusokat szeretnénk hallani. A K-array formailag és technikailag egyedülálló darabjainak sokoldalúságára jellemző, hogy egy étteremben és egy szállodában is ugyanolyan észrevétlen tud maradni, mint egy jacht fedélzetén vagy a hálószobában, miközben nem felejti el kényeztetni a fülünket.

1990-et írtunk, amikor három olasz, Massimo Ferrati, Carlo Tatini és fia, Alessandro, álmukat beteljesítve cégalapítás mellett döntött. Mindannyian szerették a zenét, és mivel dj-ként rendezvényeken is felléptek, a pult mögött jöttek rá, mekkora hiány mutatkozik hordozható, de kiváló minőségű hangszolgáltató eszközökből.

Elhatározták, hogy forradalmat csinálnak, és olyan hordozható hangrendszereket terveznek, melyek könnyebbek, rövidebbek és kisebbek minden versenytársnál, miközben ugyanúgy garantálják a legdrágább produktumokra jellemző prémium hangzást.

A cég először a Firenze tartományban található Fiesoléban próbált betörni a piacra HP Sound Equipment néven. A szintlépés 2005-re datálódik, amikor házon belül két történelmi eseményt is feljegyezhettek: a főhadiszállást áttették Mugellóba, és K-array néven folytatták tovább. Toszkánának ez a része az olasz finommechanikai gyártás fellegára, olyan brandek működnek ott, mint a Ferrari, a Maserati és a Lamborghini. Az ott koncentrálódó szakembergárda segítette a K-array-t abban, hogy egy átlagos hangfalmárkánál különlegesebb és kifinomultabb eszközöket tudjanak gyártani. A költözést követően mozik, színházak és rendezvényhelyszínek számára álmodtak meg audiovizuális rendszereket.

A cél világos: olyan egyedi eszközök tervezése, amelyek forradalmasíthatják a hangrendszereket, másrészt tökéletes és tiszta hangélményt adnak.

A márka napjainkban már világhírűnek számít, forgalmazói hálózata több mint hetven országot fed le. A K-array olyan ismert helyszíneken közvetített hangot, mint a New York-i World Trade Center, a londoni Royal Opera House, a Dubai White Nightclub vagy a firenzei Gucci Múzeum.

Ahhoz, hogy egy márka ezt elmondhassa magáról, picit lázadónak kell lennie, és olykor szembe kell fordulnia a forgalommal. A K-array innovatív technológiájával és határokat feszegető vállalásaival évről évre meghúzza ezt, egyedülálló audiomegoldásokat kitalálva.

Az innováció és a kiváló hangminőség kombinációját sokan próbálták már utánozni, de csak kevesen jártak sikerrel. A látványos formatervezés és a kiemelkedő hangteljesítmény fúzióját – legyen az egy arénarendszer vagy csak egy diszkrét, nappaliba rejtett speaker –, szinte kizárólag a K-array tudja biztosítani.

A szortiment könnyű, egyszerűen üzembe helyezhető, és technológiailag magas színvonalú termékeket tartalmaz figyelemre méltó esztétikával. A sikerességére számos díj nyújt visszaigazolást, 2014-ben például a neves EMEA Inavation Awards elismerését vihették haza a K-array képviselői az Anakonda nevű hangszóróért. A márka egyik csúcsmodellje nagyszerűen reflektál a forradalmi elvekre: nemcsak rugalmas, hanem tetszés szerint hajlítható, vagyis a két méter hosszú, fekete és fehér szövethuzattal kérhető elegáns, egyben diszkrét megjelenésű hanghordozó valósággal belesimul a környezetébe.

És hogy kinek szólnak a K-array termékei? Bárkinek, legyen az magánszemély, hangmérnök, rendezvényszervező, dj, vagy egy műemlékvédelem alatt álló épület hangosításáért felelős illető. Az utóbbi időben komoly sikereket ért el a márka a piacon, köszönhetően például a belsőépítészekkel kialakított remek kapcsolatnak, ezért egy műemléki épületbe, vagy modern irodai környezetbe is képes észrevehetetlen és minőségi hangrendszert telepíteni.

„Pici, vékony, alig kiszúrható eszközökről van szó, melyek a Pannonhalmi Főapátság és a Magyar Állami Operaház hangrendszerét is biztosítják. Ez főként utóbbi intézmény esetében számít bravúrnak, mivel az építészeket szigorú szabályok kötötték a felújítás során. Minél közelebb kellett lenniük ugyanis az épület eredeti állapotához, azaz amennyire csak lehetett, el kellett bújtatniuk a modern technikát. A Pyton sorozat aranyszínű KP102-es modelljeivel ez annyira jól sikerült, hogy egy szakavatott szem sem mondja meg, hogy bizonyos helyekre hangsugárzók vannak beépítve” – mondja Selmeczi Imre, az Audio Partner Kft. tulajdonosa. Mélysugárzókat helyeztek el például a nézőtér alá, továbbá a környezetébe illeszkedő hangszórókat telepítettek a Vörös Szalonban, a királyi páholy tölgyfaborítású fogadótermében, illetve a székek alatt is kiépítették a hangrendszert, úgyhogy az Operaház valamennyi négyzetcentiméterén tökéletesen hallható minden.

„Az eladási listákat a leglaposabb hangszórókat magában foglaló a Vyper sorozat darabjai vezetik, de az egyenletes lefedettséget és hangképet adó, letisztult, láthatatlan, LED-világítással egybe épített, professzionális hangzású ipari hangszóró rendszer, a K-Scape család is nagy kedvenc” – folytatja Selmeczi Imre, kiegészítve még azzal a csöppet sem elhanyagolható opcióval, hogy termékek nem csupán fekete és fehér alapszínben kérhetőek, hanem az exkluzivitást keresők választhatnak 24 karátos arany, csiszolt fém és nikkelezett változatot is. Ami viszont bizonyos, hogy olyan hangszórót kapnak, amihez foghatót máshol nem találnak.

prémium | K-array | hordozható | hansgzóró | hangzás

FOLYTASD EZZEL

A Duna válasza a rooftop bárokra a Szabadság és az Erzsébet hidak ölelésében

Valódi legenda telefonnal: Polly Dániel és a Xiaomi 14 művészi projektje

Rendeld meg a Roadster magazin 15. számát!

Nyakunkon a tavasz, és ami még jobb hír, itt a legújabb Roadster magazin is. Mit találunk benne? Találkozunk az amerikai képzőművésszel, Jim Denevannel, aki amellett, hogy land artban utazik, egy csodás rendezvényszervező céget is működtet, amely elképesztő helyeken szervez vacsorákat Kaliforniától kezdve Dél-Afrikán át Toszkánáig. Kifaggatjuk a kultikus Iditarod Trail Race kutyás szánhúzó verseny szervezőjét, a biennáléra készülő Nemes Márton festőművészt, megismerkedtünk a Friluftsliv filozófiával, Arnaud Montagard fotós révén megnézzük, milyen Amerika hátsó udvara, főzünk a 101 Bistróban, és a Totemism legújabb kollekcióját is szemügyre vesszük. ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá. A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat, a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.

Megnézem, mert érdekel!
Instagram