Nyári közösségimédia-kampányt indított a Lengyel Turisztikai Szervezet, hogy az ország meglátogatására ösztönözze az utazásra fogékonyakat, és egyben azt az üzenetet közvetítse, hogy Lengyelország az Ukrajnával közös határa ellenére biztonságosnak számít.
A #PolandVibes kampány célja a turizmus fellendítése az ország közösségi médiában történő népszerűsítésével, méghozzá influenszerek és különféle élő tevékenységeket mutató webkamerák bevonásával. A kampány kitalálói arra ösztönzik a látogatókat, hogy a fenti hashtagek használatával írják meg az élményeiket.
Az idegenforgalmi hivatal szerint február vége óta, vagyis amikor Oroszország megtámadta Ukrajnát, jelentősen megnőtt a visszamondott foglalások száma, mivel a potenciális látogatók aggódni kezdtek a kelet-európai utak miatt.
A további lemondások minimalizálása érdekében az ország a közelgő zenei fesztiválokat, művészeti galériákat és a helyi konyhát igyekszik népszerűsíteni,
miközben biztosítja a látogatókat arról, hogy a nagyobb városok nincsenek a lengyel-ukrán határ közelében.
Dorota Wojciechowska, a Lengyel Turisztikai Szervezet egyik vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy egyrészt az ország mindent megtett, hogy segítsen a szomszédos Ukrajnának, másrészt "nagyszívű nemzet vagyunk, és továbbra is szívélyesen fogadjuk a látogatókat, akár pihenésre, akár menedékre vágynak nákunk".
A turisztikai látványosságaik, a szállodáik és éttermeik a szokásos módon nyitva vannak, és nagyon várják a kulturális programokkal teli nyarat.
Nincs messze, ráadásul igazi csodákat rejteget Lengyelország. Járd körül, de ezeket a helyszíneket semmiképp se hagyd ki!
(Forrás: Travelweekly, fotók: Getty Images)
biztonságos | Lengyelország | háború | turizmus | kampány
Hat fantasztikus hely Horvátországban, amit ősszel meg kell nézni
Ezt az öt elbűvölő olasz tóparti kisvárost mindenképp nézd meg egyszer!
Itt van a nyár, ami már önmagában remek hír, de azzal tudjuk fokozni a hangulatot, hogy a napokban megjelenik a Roadster magazin legújabb száma is. Mit találunk benne? Ellátogatunk az Azori-szigetekre, Dubajba és megnézzük Isztambul egyik legenergikusabb kerületét, Beyoğlut. Találkozunk a világhírű brit dizájnerrel, Tom Dixonnal, kifaggatjuk az ikonikus fotós, Slim Aarons hagyatékát őrző Getty Images igazgatóját, és Bott Frigyes meghívására Európa legjobb sommelier-jeivel végigkóstoljuk a régió legérdekesebb furmintjait. Elmerülünk a független kiadású zine-ek színes és hangos világába, meglátogatjuk a Tisza Cipő főhadiszállását, megtapintjuk, mit tudnak az ukrán-Kárpátokból érkező kéziszövésű szőnyegek, egy MV Agusta nyergében pedig végigmotorozzuk Szardínia vadregényes hegyeit. Ismét látványos, sok állomásos, 220 oldalas tripet alkottunk, szerintünk érdemes lesz benevezni rá! A magazin egyéb oldalain a tőlünk megszokott kompromisszummentes színvonalon számolunk be az utazás, a dizájn, a divat és a gasztronómia kifinomult világának történéseiről, és mindarról, amiért az életben rajongani lehet.
Megnézem, mert érdekel!