Hanem például egy betűben is. De bele lehet-e sűríteni a közösségi élményt egy betűbe? Sokaknak sikerült.
Egy kép többet mond ezer szónál – gyakran emlegetett közhely, de legalább igaz. Gondoljunk csak a legnagyobb festők alkotásaira, akik egy képkeret által körbezárt felületet töltenek meg mondanivalóval, érzelemmel, szenvedéllyel, utalásokkal, szimbólumokkal, úgy, hogy azt akár évszázadokon át csodálja az emberiség kultúrára fogékonyabb része.
Nincs azonban olyan írott vagy íratlan szabály, hogy egy képnek téglalap alakúnak kell lennie. Lehet akár egy W forma is.
Amikor 2019-ben, a huszadik születésnapjára a Westend megújította az arculatát, az új dizájn kialakításánál szempont volt, hogy a későbbiekben lehetőség legyen egyedi és változatos kampányok megjelenítésére, ehhez kapcsolódóan tavaly novemberben kiírták az első tervezői pályázatukat, ahol a Westendhez fűződő élményeket jelenítették meg az alkotók a bevásárlóközpont W-logójában.
Idén a közösségi élmény vizuális bemutatása volt a cél, alig tizennégy nap alatt több mint száz pályázó futott neki a feladatnak, és töltötte meg a W-logót kreatív tartalommal. A pályázatokat 2021-ben is szakmai zsűri bírálta el: Balogh Balázs médiadizájner, Csizik Balázs tervezőgrafikus, Csillag Eszter, a Q Contemporary vezetője és Kovács Orsolya, a bevásárlóközpont marketingigazgatója negyven alkotást választott ki, ezeket a Westend látogatói december végéig láthatják a bevásárlóközpont közösségi tereiben.
A több mint száz pályaműből, majd a negyvenes short listről hat alkotást díjaztak. Az első helyezett Giczi Gyöngyi: Egyszínű sokszínűség című W betűje lett, a második Szabó Éva Evu: Sokszínű duplakávé-ja, a harmadik a Kiteljesedés Onodi-Belente Larától.
Az Axis Café & Lounge különdíját Mester Adél kapta (Nekem a Westend), a Libri Könyvesboltét Bakonyvári Orsolya (Miénk a világ), a Pirex Papírét Horváth Gerda (Új barátság).
A zsűrizés még nem ért véget:
azon kiállított munkák közül, amelyeket sem a szakmai, sem a bérlői zsűri nem díjazott, a közönség választhat ki tízet. Válaszd ki a Westendben, melyik tetszik a legjobban, vagy szavazz a Facebookon!
A cikk létrejöttét támogatta a Westend.
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!