Kreatív is, hatékony is, plusz már a gondolatától is becsíptünk. Íme a #keepthenightalive.
A Jägermeister, az egyik piacvezető alkoholmárka is bekapcsolódott a vendéglátóhelyek megmentésére indított országos akcióba, melynek keretében egyedi kezdeményezéssel próbálnak segíteni, támogatást nyújtani a bezárások miatt nehézséggel küszködő, biztos anyagi jövedelem nélkül maradt vendéglátóipari egységeken, illetve dolgozókon.
„A Jägermeister világa szorosan kapcsolódik az éjszakai élethez. Amikor kiderült, hogy újra bezárnak a pubok, szórakozóhelyek, a márka azonnal elkezdett gondolkodni, hogyan tudna segíteni a számára nagyon fontos pultos, bártender közösségen. Ezért indítjuk el a Keep the Night Alive elnevezésű kezdeményezést. Nagyon fontos számunkra, hogy a fogyasztóinknak is valami különlegeset nyújtsunk, így jött a gondolat, hogy
underground művészek által tervezett címkék kerüljenek a limitált kiadású palackokra. A grafikák tervezésénél az alkotók szinte teljes szabadságot kaptak”
– mondta Becs József, a Jägermeister márkamenedzsere. A hétféle, elismert underground művész által tervezett címkét hordó palack december 18-tól került forgalomba. Online pedig itt lehet megvásárolni.
"Számomra az éjszakák általában a munkát jelentik. Akkor vagyok a legtermékenyebb, de ha tavaly előre tudtam volna, hogy idén majdnem az egész évet otthon fogom tölteni, és nemhogy koncertekre, de en bloc szórakozóhelyekre sem járhatok majd el, minden hétvégén elnéztem volna valahova."Labrosse Dani
A tervezésre felkért művészek:
• Fork Imre
• Kiss-Benedek Kristóf a.k.a Kisjustk
• Brunkszkó László a.k.a NikonOne
• Pápay Fanny
• Bálint Bianka a.k.a Bianicon
• Labrosse Daniel
• Kóka Barbara a.k.a Miss KK
Az egyedi tervezésű Jägermeisterekből összesen tízezer darab készül, és minden eladott üveg után kétezer forintot fordít a márka az éjszakai élet megsegítésére. A fogyasztók nevezései közül kerülnek ki azok a vendéglátóhelyek, amelynek dolgozói támogatást kapnak.
Általában ha végzek a munkával nap végén, éjszaka szervezek magamnak egy-két találkozót, jókat beszélgetünk, sörözünk. Ilyenkor meg tudom élni azt, amit napközben nem: kapcsolódni. Pápay Fanni
Így működik a nevezés
Aki szeretne bekapcsolódni, annak nem kell mást tennie, mint megjelölni azt a vendéglátóhelyet, amit szeretne a támogatásra nevezni. A jelöléshez posztolni kell Instagramon egy emléket a kedvenc helyéről #keep….alive címkével, a pontozott helyre pedig a szórakozóhely nevének kell kerülnie (pl. #keepKEDVENCBÁRalive).
Emellett meg kell jelölni a posztban a várost, hogy hol található az adott vendéglátóegység, illetve a @jagermeisterhungary Instagram-oldalát. Az emlék lehet egy kép, videó vagy akár egy szöveges poszt, de a limitált szériás palackok fotójával is lehet nevezni. Az éjszakában dolgozók is ugyanígy nevezhetik saját, nehéz helyzetbe került munkaközösségüket.
Az éjszaka nemcsak a bulik hiányáról, hanem a lehetőségek hiányáról szól. Nincs spontaneitás, se együttlét. Kicsit mindenki átértékeli a kapcsolatait, és hogy mennyi mindent nem szabad most csinálni. Kóka Barbi
Jägermeister Urban Gallery
A művészek által tervezett Jägermeisterek nemcsak az online térben és a boltok polcain jelennek meg, hanem néhány, a márkához köthető bár kirakatában is megtekinthetők lesznek.
A kirakatokban egyesével helyezik ki a limitált széria darabjait, mindegyiket az alkotója által tervezett installációban.
A projektről a kampány weboldalán és a kapcsolódó socialmedia-felületeken lehet tájékozódni. A kampány végén az eredeti, dedikált üvegeket egy online árverésen értékesítik, ezt a bevételt is az éjszakai életben dolgozók támogatására fordítják.
Összesen húszmillió forintnyi támogatást oszt szét a márka, eredményhirdetés pedig 2021. február elsején lesz. Vagány és jó kezdeményezés, mi, biztos, hogy végig rajta tartjuk a szemünket!
A cikk létrejöttét támogatta a Jägermeister.
alkohol | kampány | jótékonyság | keep the night alive | jagermeister | hirdetés
Egy jó tervhez is kellhet több perspektíva
–
Sulciová Silvia interjú
Skót nyár a ködös budapesti belvárosban – Ilyen a 2023-as év whiskyje
Megérkezett a tél, már ki lehet csomagolni a Roadster legújabb, sorrendben 18. lapszámát. Mit találunk benne? A Costa Smeralda fedélzetén kipróbáljuk, milyen az élet egy tengerjárón Barcelona és Nápoly között. Ellátogatunk a luxusipar nagyágyúival dolgozó Edinas Paper kőbányai műhelyébe, megmutatjuk, milyen finomságokkal lehet átvészelni a hideg hónapokat, és megismerkedünk a római Palazzo Talìával is, amelyet az olasz rendezőzseni, Luca Guadagnino álmodott meg. Aktuális számunkban is rengeteg izgalmas helyszín bukkan fel: ilyen a kanadai Yukon vidék, az Amalfi-part, a Côte d’Azur-on kipróbáltuk, milyen az új Audi S5. Északabbra is elkalandoztunk: a lapszám talán legszimpatikusabb szereplője az a négy norvég fiatal, akik egy elhagyatott halfeldolgozó üzemet alakították át a skandináv ország és talán Európa legcoolabb pontjává. Ezen kívül bemutatunk öt divatbrandet, akiket érdemes követni, megvizsgáljuk, milyen volt az elmúlt száz évben a lejtők divatja és még ezen kívül is rengeteg izgalmas témánk van, de itt megállunk.
Megnézem, mert érdekel!